2008-08-11

Veronica & Felix

一個充滿陽光的清早便到達酒店拍攝新娘子preparation details。Veronica給我的感覺很文靜,婚禮當日的一切安排都交由Felix作決定,但看得出新娘子很樂意同甜蜜。

趁著大會堂行禮前有時間到香港大學影相,過往已影過不少遍,所以今次專程選擇一些從前較少到過的景點,希望照片出來多點新鮮感及不同角度,希望你們會喜歡。

提外話: 在HKU碰巧遇一位婚禮攝影師Lawrence Tsang,雖然過往我們從未見面過,當時我冒昧上前打招呼及自我介紹,真的十分驚呀Lawrence會把我認出來。很有趣,你應該不知道,係我地碰面前一晚,我剛看完你在ESD life的訪問,改天就遇上你!












6 則留言:

Ray Chui 說...

PATRICK,

相片拍得很美!我也希望有機會與你坐底飲杯咖啡,談談工作、交流一些對緍禮攝影的睇法。

Patrick Photography 說...

Hi Ray,

Look forward to meeting with you very soon.

Sweetie Pie 說...

Hi Patrick,
We are so happy and surprise that our pictures being part of your blog.
Thanks for your pictures and video, it's really beautiful!! Thanks for giving us such beautiful and sweet memory!!
Veronica and Felix

Patrick Photography 說...

Hi Veronica & Felix,

Thanks for your visit and encouraging message.

Wishing you both have a wonderful time in the rest of life.

Fanny@Lawrencetsang.com 說...

Hi Patrick
nice to meet you at last time, hope have a time to a tea time with you and other photographer, gogoggo

Lawrence Tsang

Patrick Photography 說...

Hi Lawrence,

What a surprise to receive your message! Yes! Let's schedule a time to talk more . . .